<

Товари зі знижками, встигни купити до закінчення акції!

Дивитись

Нове надходження товарів: найвигідніші ціни!

Дивитись
>

Гарантія та повернення

 

На товар, придбаний в інтернет-магазині LET'S SHOP, поширюється гарантія 14 днів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Гарантію надає продавець або виробник, щоб нею скористатися, зберігайте товарний чек і видаткову накладну протягом всього терміну гарантії.

Як оформити повернення?

Узгодити це питання з менеджером по телефону і відправити нам на пошту (hidden) лист з темою «Повернення». У листі вкажіть:

причину повернення;

дані про товар (назва, код, артикул, дата продажу, ціна на дату продажу);

Ф. І. О., контактний телефон;

номер декларації.
 

1. С Вами зв'яжеться наш менеджер.

2. Доставка здійснюється зі складу Павлоград та складу Одеса, відправляйте товар тільки на той склад, з якого він був отриманий.

3. При поверненні товару на склад обов'язковим є вкладення НАКЛАДНОЇ на товар із зазначенням відправляються позицій.

4. Повернення грошей або обмін товару протягом 1 - 3 робочих днів, після отримання нами товару.

5. Покупець, обравший доставку замовлення "Новою поштою", для безкоштовного повернення товару може скористатись послугою "Легке повернення". Інформація за посиланням: https://novaposhta.ua/lp/

Які товари не підлягають поверненню?


Ми піклуємося про здоров'я наших покупців, тому не приймаємо назад наступні групи товарів:

1) Нижня білизна:

- Трусики, бюстгальтери, майки, пеньюари, тягне білизну, боді, купальні костюми.

2) Одяг, яка стикається безпосередньо з тілом:

- Рукавиці, рукавички, панчішно-шкарпеткова продукція, піжами, халати, сорочки і нічні сорочки, постільну білизну, подушки, ковдри, домашні тапочки, пледи покривала.

3) Товари в блістерних упаковках.

ЗВОРОТНІЙ ДОСТАВКА оплачуються:

За рахунок покупця, якщо:

 

1. Не сподобався товар;

2. Не підійшов розмір;

3. Завод виробник незначно змінив комплектацію;

4. Покупець передумав.
 

За рахунок інтернет магазину, якщо:

 

1. Товар не відповідає замовленому розміром, кольором;

2. Товар не відповідає фото і характеристикам на сайті;

3. Має виробничий брак (дірки, неправильна рядок, неоднорідний колір).

4. Якщо клієнт не перевірив товар при отриманні на відділенні перевізника, і вирішив зробити повернення по кожній з перерахованих вище причин - доставка в обидві сторони, або обмін товару здійснюється за рахунок покупця.