Гарантія та повернення
На товар, придбаний в інтернет-магазині LET'S SHOP, поширюється гарантія 14 днів відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». Гарантію надає продавець або виробник, щоб нею скористатися, зберігайте товарний чек і видаткову накладну протягом всього терміну гарантії.
Як оформити повернення?
Узгодити це питання з менеджером по телефону і відправити нам на пошту (hidden) лист з темою «Повернення». У листі вкажіть:
причину повернення;
дані про товар (назва, код, артикул, дата продажу, ціна на дату продажу);
Ф. І. О., контактний телефон;
номер декларації.
1. С Вами зв'яжеться наш менеджер.
2. Доставка здійснюється зі складу Павлоград та складу Одеса, відправляйте товар тільки на той склад, з якого він був отриманий.
3. При поверненні товару на склад обов'язковим є вкладення НАКЛАДНОЇ на товар із зазначенням відправляються позицій.
4. Повернення грошей або обмін товару протягом 1 - 3 робочих днів, після отримання нами товару.
5. Покупець, обравший доставку замовлення "Новою поштою", для безкоштовного повернення товару може скористатись послугою "Легке повернення". Інформація за посиланням: https://novaposhta.ua/lp/
Які товари не підлягають поверненню?
Ми піклуємося про здоров'я наших покупців, тому не приймаємо назад наступні групи товарів:
1) Нижня білизна:
- Трусики, бюстгальтери, майки, пеньюари, тягне білизну, боді, купальні костюми.
2) Одяг, яка стикається безпосередньо з тілом:
- Рукавиці, рукавички, панчішно-шкарпеткова продукція, піжами, халати, сорочки і нічні сорочки, постільну білизну, подушки, ковдри, домашні тапочки, пледи покривала.
3) Товари в блістерних упаковках.
ЗВОРОТНІЙ ДОСТАВКА оплачуються:
За рахунок покупця, якщо:
1. Не сподобався товар;
2. Не підійшов розмір;
3. Завод виробник незначно змінив комплектацію;
4. Покупець передумав.
За рахунок інтернет магазину, якщо:
1. Товар не відповідає замовленому розміром, кольором;
2. Товар не відповідає фото і характеристикам на сайті;
3. Має виробничий брак (дірки, неправильна рядок, неоднорідний колір).
4. Якщо клієнт не перевірив товар при отриманні на відділенні перевізника, і вирішив зробити повернення по кожній з перерахованих вище причин - доставка в обидві сторони, або обмін товару здійснюється за рахунок покупця.